«Не потрібно підмінювати поняття реформування «Укрзалізниці» звичайним робочим процесом», – Вадим Підберезняк (відео)

«Не потрібно підмінювати поняття реформування «Укрзалізниці» звичайним робочим процесом», – Вадим Підберезняк (відео)

Народний депутат України, член транспортного комітету ВР Вадим Підберезняк взяв участь у роботі Миколаївського економічного форуму «Миколаївщина – надійний партнер» та долучився до панельної дискусії на тему залізничної інфраструктури.

Нині, за інформацією очільника «Укрзалізниці»  Євгена Кравцова, який поспілкувався з учасниками форуму скайпом, Миколаївщина стоїть на порозі серйозних інфраструктурних змін у сфері залізничного транспорту: реконструкція та електрифікація лінії «Долинська-Миколаїв-Колосівка», спрямування на миколаївський напрямок нових тепловозів від «Дженерал Електрик», збільшення в чотири рази  кількості пар потягів, реконструкція залізничного вокзалу та покращення пасажирського сполучення.

Втім,  все це перспектива, яка, на думку Вадима Підберезняка, є звичайним робочим процесом, а не глибокою реформою «Укрзалізниці». «Тільки що я почув, що можливість спілкуватись скайпом свідчить про те, що «Укрзалізниця» є на вістрі нових технологій та досягнень. Але на мою думку, залізничники будуть на цьому вістрі тоді, коли почне працювати новий рухомий склад, коли підприємства, які залежать від залізниці-монополіста не матимуть від цієї залізниці ніяких проблем. Конкретні факти свідчать про те, що деяким інвесторам доводиться десять(!) років чекати дозволу на виготовлення проекту про будівництво під’їзних колій до своїх потужностей, щоби мати можливість нормально працювати. Десять років! Це співпраця чи боротьба з бізнесом? Малі станції в Україні, у кількості трьохсот, не працюють на завантаження. Яскравий приклад наша станція Явкіне», – емоційно розпочав свій виступ народний депутат.

Проблеми залізничного вокзалу також не залишились поза увагою народного обранця: «Ми сьогодні на цьому майданчику дружно на всю країну критикуємо директора Миколаївського залізничного вокзалу, який винен в чому?! У тому, що 25 років вокзал не ремонтувався. У тому, що декілька років тривали переписки з інстанціями, які повинні дати дозвіл на ремонт. 90 мільйонів виділити? Та він не має права підпису ні під чим. Ні за одну копійку він не має права підпису. Ми за що його наказуємо?».

Вадим Підберезняк зауважив, що не варто підмінювати поняття реформи «Укрзалізниці» звичайним робочим процесом, до якого можна віднести і оновлення рухомого складу, і реконструкцію ліній та вокзалів, збільшення кількості пасажирських потягів, розвитку залізничного сполучення з країнами Євросоюзу тощо. На думку нардепа реформа полягає у зміні системи господарювання, нищенні корупційних схем, зміні ставлення до інвесторів та партнерів, підвищенні рівня відповідальності менеджерів «Укрзалізниці». Відповідаючи на питання модератора дискусії чи готові народні депутати підтримати придбання нових сучасних пасажирських потягів, які курсуватимуть до Миколаєва по реконструйованій та електрифікованій лінії народний депутат резюмував: «Ми готові підтримати усі проекти, які спрямовані на реальний результат. А поки що, на жаль, я чую більше слів, аніж бачу конкретних справ».