«Ми повинні капіталізувати не банки, а інтелект», – Тарас Кремінь

«Ми повинні капіталізувати не банки, а інтелект», – Тарас Кремінь

Новий навчальний рік у «Новій українській школі». Саме про неї, як про ключову реформу Міністерства освіти та науки, перші здобутки і перспективи йшлося сьогодні на розширеній колегії – традиційній серпневій освітянській конференції, яку відвідали понад тисяча миколаївських педагогів.

Рік 2018 для вітчизняної освіти дійсно безпрецедентний за багатьма показниками: на реформування та розвиток освітянської галузі зусиллями Парламенту, Уряду та Президента України спрямовано понад 200 мільярдів гривень (0,5 ВВП держави). Ці кошти мають забезпечити створення нового освітнього  простору, модернізацію та реконструкцію закладів освіти (загальноосвітніх, профтехосвіти, вищих), підтримку дітей з особливими освітніми потребами, нову модель розподілу державної освітньої субвенції за принципом – гроші ходять за дитиною, підвищення престижності роботи педагогічного працівника. На цьому наголосив народний депутат України (ПП «НАРОДНИЙ ФРОНТ), голова підкомітету ВРУ з питань освіти Тарас Кремінь, який разом зі свої колегою Ігорем Бриченком долучився до участі в освітянські конференції.

«Ми повинні капіталізувати не банки, а інтелект. Реформувати освітню галузь з метою повернення довіри до освітнього процесу, збереження безцінного інтелектуального капіталу, збереження для України юних дарувань,  педагогів-професіоналів, науковців. З цією метою нині реалізовується масштабна всеохоплююча реформа галузі освіти, яку потрібно розвивати, осучаснювати, щоби створити школу, у якій буде приємно навчатись і яка даватиме учням не тільки знання, як це відбувається зараз, а й вміння застосовувати їх у житті», – зазначив народний депутат.

Тарас Кремінь не обійшов увагою й питання підвищення заробітних плат педагогічних працівників, зауваживши, що ті кроки, які вже були зроблені (підвищення на 50% за рахунок держбюджету, ще на 25% за рахунок місцевих бюджетів) можуть бути доповнені вже найближчим часом 25-ти відсотковою доплатою за рахунок виконання та перевиконання держбюджету. Але при цьому наголосив, що вчитель, який не завмирає у своєму професійному розвитку, не цурається добровільної сертифікації, демонструє гарні результати науково-методичної, проеткної роботи та готує своїх випускників на 200 балів ЗНО, повинен мати і відповідно високе матеріальне заохочення (троє вчителів – з Миколаєва та Веселинівського району, вже на цій конференції були винагороджені за найвищий бал ЗНО своїх випускників).

Зрозуміло, що настільки потужна реформа – справа не одного року. Але перші кроки зроблено. Вони  дають позитивні результати. Перспектива є. А «першачки» Миколаївщини, яких нині налічується близько 10-ти тисяч вже за кілька днів сядуть за парти у «Новій українській школі», потраплять у комфортне середовище новітнього освітнього простору, у якому застосовуватимуться найсучасніші освітні методики. Тож гарного і успішного  навчального року і учням, і вчителям.