«Мета моєї поїздки пересвідчитись, наскільки область переймається вирішенням інфраструктурних проблем», – Володимир Омелян

«Мета моєї поїздки пересвідчитись, наскільки область переймається вирішенням інфраструктурних проблем», – Володимир Омелян

Міністр інфраструктури України Володимир Омелян відвідав Миколаївщину з робочим візитом. Він побував в морському торговельному порту, на проблемному летовищі, залізничному вокзалі та провів нараду з представниками ОДА, обласної ради, керівництвом міста та керівниками РДА, на якій обговорювалась найбільша інфраструктурна проблема Миколаївщини – вкрай незадовільний стан автошляхів.

«З першого січня 2018 року запрацював дорожній фонд. Ми акумулювали безпрецедентні кошти на ремонт українських автошляхів. Понад 32 мільярди гривень лише з дорожнього фонду і майже 50 мільярдів з усіх джерел видатків. Ми хочемо, щоби українські дороги були іншими за я кістю і відповідали європейському рівню, якою є наша держава. Саме з цією метою ми провели децентралізацію укравтодору, передавши повноваження на рівень областей», – зазначив міністр.

Тож з огляду на серйозні кошти, що нині держава виділяє на ремонт доріг, варто було би очікувати й серйозного результату, а його на Миколаївщині немає й близько. Дорожнє покриття катастрофічно руйнується, а ремонтні роботи фактично не виконуються. Не дивлячись на те, що кошти область має. І кошти значні.

«Миколаївська область отримала безпрецедентне фінансування: більше мільярда гривень на автошляхи. Для нас безумовним пріоритетом є дороги Н-11 і Н-14. Мною поставлено завдання, щоби ці гроші були використані в повному об’ємі і ми отримали за ринковою конкурентною ціною якісні автошляхи у Миколаївській області. У цю п’ятницю буде проведена додаткова нарада з представниками облдержадміністрації служби автомобільних доріг і облавтодору Миколаївської області, де будуть прийняті кадрові рішення для того щоби Миколаївщина отримала ефект і результат», – наголосив Володимир Омелян.

Більше того, міністр повідомив, що подав на звільнення керівника Укртрансбезпеки Михайла Ноняка, зауваживши: «Я вважаю, що він і є однією з тих причин, що цю структуру пронизала корупція»

По завершенню наради Володимир Омелян поспілкувався з журналістами, яких, передусім,  цікавило питання коли ж Миколаївщина матиме якісні дороги? Особливо з огляду на те, що на «пріоритетну» Н-14 нині виділена лише шоста частина від необхідних коштів. Відповідаючи на це питання міністр наголосив: «За підсумками наради у п’ятницю ми зможемо чітко спланувати графік робіт. Для нас важливо, щоби ми  не розповідали людям казки, а йшли згідно плану. Щоб було максимально стовідсоткове освоєння і я думаю, що за результатами наради буде видно, що певна сума передбачена. В будь-якому разі у середині року буде перерозподіл за результатами роботи всіх областей. Якщо Миколаївщина вийде в лідери, я дуже хочу щоб це відбулось, відповідно вона може претендувати на ті кошти, які не освоять інші області»

Не залишилась поза увагою й тема функціонування вагових комплексів. На Миколаївщині їх п’ять, а спеціалістів катастрофічно не вистачає. Укртрасбезпека має недостатню кількість кадрів. Цим питанням нині переймається і Уряд: «Щодо кількості співробітників УТБ в Миколаївській області, яка дійсно є недостатньою, то минулого тижня була прийнята постанова Уряду, яка передбачає можливість залучення представкників місцевих органів влади, чи це на рівні ОДА, чи ОТГ, чи громадських організацій наавіть до роботи ГВК. Тобто фактично з минулого тижня на ГВК працює один представник УТБ і один представник громадськості. Спільно. Це вже збільшує ресурс УТБ. І я сподіваюсь, що Уряд найближчим часом прийме рішення про збільшення загальної чисельності співробітників УТБ», – повідомив Володимир Омелян та додав, що для комплексного вирішення питання перевантаження потрібна ще й підтримка законодавців: «Для цього нам потрібно отримати підтримку і народних депутатаів, я радий, що сьогодні представники Народного Фронту з нами. Необхідий жорсткий закон про врегулювання ситуації з перевантаженнями на дорогах. Коли відповідальність нестиме не тільки перевізник, але й вантажоотримувач і вантажовідправник, і ця відповідальність  має передбачати серйозні штрафи».

Народних обранців на зустрічі з міністром інфораструктури представляв миколаївець-«фронтовик» Тарас Кремінь. Він подякував міністру за увагу, яку той приділяє Миколаївщині і за часті особисті візити: «Це закономірно, бо інфраструктура у нашій області у вкрай незадовільному стані. Це не тільки дороги, але й залізниця. І те що прийнято рішення про залучення інвестицій для електрифікації гілки Долинська – Миколаїв це один з тих показників, що допоможе розвантажити автошляхи.  Крім цього я сподіваюсь, що найближчим часом з’явиться Закон про внутрішній водний транспорт, що також не лише дасть можливість додаткового завантаження наших портів, але й знову ж таки розвантаження доріг. І ще одне надважливе питання – Миколаївщина це одна з областей України де не тільки немає доріг, але немає й міжнародного аеропорту а це ж й пасижироперевезення, і вантажі, і митні термінали».

До речі, Володимир Омелян пообіцяв всебічну підтримку місцевому летовищу, хоча й наголосив, що передусім дане питання має вирішуватись на рівні області. А задля координації цієї роботи та контролю за нею залучив свого помічника Ігоря Моляра, який презентував відкриття та запуск миколаївського аеропорту вже на вересень поточного року.