6475Д: 250 «за»!

6475Д: 250 «за»!

Публічно виступив на підтримку законопроекту щодо збереження та розвитку вітчизняної суднобудівної промисловості, мета якого – встановлення обґрунтованого строку переробки для товарів, що ввозяться підприємствами суднобудівної галузі для будування, ремонту і модернізації суден, а також пропонується збільшити загальний строк переробки товарів на митній території України з 365 до 730 днів (в межах окремих класів, розділів, класів).

Користуючись нагодою, я нагадав, що 2018 року – 230-ліття найдавнішої української верфі на Інгулі в Миколаєві, де на Державному підприємстві «Миколаївський суднобудівний завод» з листопада 2014 р. 584 корабели не отримують заробітну плату. Переказів до Пенсійного фонду України не було з березня 2012 р. Дякуючи підтримці В.Гройсмана, борги по зарплаті на підприємстві, а також доля крейсера «Україна» мають бути вирішені, водночас повинна бути стратегія виходу заводу з кризи шляхом реалізації стратегії відродження українського флоту.

Підкреслив, що відродження неможливе без розвитку кораблебудування, інвестицій у підготовку професійних кадрів та кваліфікованих робітників (НУК імені адмірала Макарова, Миколаївський суднобудівний ліцей), збереження потенціалу НДІ, перегляд концепції Вільної економічної зони «Миколаїв». Водночас, не менш важливим є законопроект 2216-А щодо розвитку технопарків.

Від імені миколаївських народних депутатів публічно запросив спікераАндрій Парубій відвідати у Миколаєві суднобудівні підприємства та допомогти вирішити долю ключової для економіки галузі.

Тарас Кремінь, народний депутат України, ПП “НАРОДНИЙ ФРОНТ”