Якісну освіту важкодоступним територіям

Якісну освіту важкодоступним територіям

Крім формульних змін у моделі фінансування загальної середньої освіти, де за основу взято тип місцевості, щільність населення на 1 кв.км та наповнюваність класів, важливо адресно підтримати і ті заклади освіти, які знаходяться у важкодоступній місцевості із незадовільною інфраструктурою.

Дякуючи продуктивному діалогу з МОН та за підтримки Лілія Гриневич, невдовзі ми вирішимо питання із якістю освіти та комплексною підтримкою унікальної Покровської ЗОШ, розташованій на Кінбурнській косі. Зрештою, п. Павло Хобзей це констатує: «Тому потрібно запровадити ще й статус важкодоступних територій — ухвалити відповідний закон. Адже й на Миколаївщині є важкодоступні місцини <…>. Лише коли матимемо чітке означення високогірних або важкодоступних населених пунктів, додамо такий коефіцієнт до формули». До речі, мій із колегами проект 6645 «Проект Закону про внесення змін до пункту 4 розділу ІI “Прикінцеві положення” Закону України “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України” щодо фінансування загальноосвітніх навчальних закладів» – надія на такі зміни.

Тарас Кремінь, народний депутат України, ПП “НАРОДНИЙ ФРОНТ”

https://www.ukurier.gov.ua/uk/articles/sekreti-osvitnoyi-subvenciyi/