Миколаїв з робочим візитом відвідав міністр інфраструктури України Володимир Омелян

Миколаїв з робочим візитом відвідав міністр інфраструктури України Володимир Омелян

Протягом дня очільник Міністерства інфраструктури побував у Національному університеті кораблебудування, взяв участь у засіданні ради Миколаївського морського торговельного порту та в нараді керівників портів і філій ДП «АМПУ», узгодив передачу лікарні моряків у комунальну власність та проінспектував роботи з ремонту дороги Т 15-08 «Калинівка-Снігурівка-Березнегувате». У заходах, передбачених міністерським візитом, взяли також участь нардепи-«фронтовики» Тарас Кремінь та Ігор Бриченко.

На розширеній нараді Миколаївського морського торговельного порту обговорювались стратегія збільшення вантажообігу, взаємодія органів влади та управління, портових операторів, законодавче регулювання. Ключовий ракурс – зменшення навантаження на автомобільні шляхи Миколаєва шляхом максимального завантаження потужностей залізниці, в тому числі, за рахунок будівництва об’їзних шляхів, електрифікація, розширення меж порту, перегляд методології портових зборів, суднобудування.

Передача лікарні моряків у комунальну власність, підтримана міністром інфраструктури та головою Миколаївської ОДА Олексієм Савченком і головою обласної ради Вікторією Москаленко дасть змогу створити на її базі першого на півдні України багатопрофільного Центру реабілітації воїнів АТО. Терміни прийому-передачі передбачені до 20 листопада поточного року.

На зустрічі у НУК ім. Адмірала Макарова Володимир Омелян виступив з пропозиціями щодо взяття інновацій вишу за основу інвестиційних проектів, а його випускники мають стати лідерами змін Мінінфраструктури. Спільно з міністром нардепи запропонували НУК долучитися до написання проектів із ключових напрямів інфраструктури, суднобудування, портового аудиту, утилізації ТПВ, металознавства, морського права. Ключова позиція – інновації наших дослідників повинні розвивати українську державу, а кожен компетентний випускник мати гарантоване робоче місце на об’єктах інфраструктури краю. Крім того, консорціум “НУК – індустріальний парк Миколаєва” – реальний інноваційний проект.

Під час візиту Володимира Омеляна не залишилась поза увагою і проблемна тема Варварівського та Інгульського мостових переходів. Наразі їх стан потребує детальної експертизи, а подальша доля перебування на балансі держави, чи передачі на місця також має вирішуватись у стислі терміни, як і питання їхнього ремонту. Міністр також зазначив, що має бажання врешті поставити крапку у будівництві нового мостового переходу з більшою пропускною можливістю, задля цього мають бути залучені кошти або ж від японських інвесторів, мова про які йде вже не один рік, або ж з інших джерел. Але цей мостовий перехід конче необхідний.

Завершися візит Володимира Омеляна до Миколаєва «оглядинами» процесу робіт з ремонту дороги Т 15-08, який вже мав би завершитись, але, на жаль, все ще триває. Втім, у цілому, якістю робіт міністр залишився задоволеним. Свою думки висловили і народні депутати Тарас Кремінь та Ігор Бриченко, які, спільно зі своїми миколаївськими колегами змогли додати Миколаївщину до списку митного експерименту. Саме ці кошти й були спрямовані на ремонт дороги. На думку Ігоря Бриченка – це яскравий приклад того, що дороги потрібно не ремонтувати, а будувати, з гарантією, яка на цій трасі складає 8 років. Депутат також зазначив, що це  позитивний момент співпраці усіх гілок влади, народних обранців та громадських активістів, які прискіпливо «моніторять» процес. Тож і результат має бути відповідним. Тарас Кремінь додав, що потрібно посилити ваговий контроль та попросив міністра інфраструктури більше уваги звертати на діяльність вантажоперевізників, більшість з яких не має «миколаївської прописки» і спрямувати зусилля на розвиток портової інфраструктури, розгалуженості залізничних колій і їх електрифікації, якої так потребує Миколаївщина. Окрім цього, на думку депутата, потрібно  брати до уваги й миколаївський аеропорт, який все ж таки має врешті решт запрацювати і посилити логістику області.