Митний експеримент має бути продовжений, – Комітет ВРУ з питань транспорту.

Митний експеримент має бути продовжений, – Комітет ВРУ з питань транспорту.

Народний депутат України Вадим Підберезняк взяв участь у роботі свого “профільного” комітету з питань транспорту. На засіданні комітету обговорювася ряд важливих питань, а більшість часу депутати приствятили обговоренню пропозицій до державного бюджету.
Зокрема, рекомендували Комітету з питань бюджету, під час доопрацювання проекту Закону про Державний бюджет України на 2018 рік, реєстр.№ 7000 від 15.09.2017, врахувати наступне:
– збільшити фінансування, зокрема, на проведення днопоглиблювальних робіт на Дніпрі на 100 млн.грн;
– передбачити залучення кредиту (позики) в сумі 250 млн. грн на придбання рухомого складу міського пасажирського транспорту;
– передбачити бюджетні призначення на перевезення пільгових категорій громадян залізничним транспортом (у розмірі 931 215 тис. грн);
– передбачити кошти на закупівлю 9-ти дизель-поїздів для забезпечення перевезень у приміському сполученні та на придбання 90 нових пасажирських вагонів у розмірі 2 286 млн. грн.

Гостра дискусія розгорілась щодо «Укрзалізниці». Присутніми було зазначено, що ситуація на «УЗ» лише погіршується – відколи її очолив Євген Кравцов. Обіцянки, які роздає новопризначений в.о. Голови ПАТ «УЗ», так і залишаються обіцянками. Рухомий склад не оновлюється, локомотиви не ремонтуються.
Обіцяні 82 локомотиви, що їх збирався начебто відремонтувати новий очільник «УЗ» протягом вересня, так і не відремонтовані. Відтак, українські підприємства, які понад 80% своїх вантажів перевозять залізницею, б’ють в набат.
Зерновики не мають вагонів перевозити врожай, металурги загрузли зі своєю продукцією, дорожники – зі своєю. Зриваються планові ремонтні роботи на шляхах України, адже перевозити необхідні для ремонту сипучі матеріали нема чим. Є великий ризик того, що енергетики не зможуть вчасно забезпечити ТЕЦ вугіллям й опалювальний сезон буде зірвано.
В той же час, до гострої проблеми нестачі рухомого складу додалась ще одна – великі затримки у проведенні платежів підприємствам-постачальникам за поставлені товари, роботи, послуги – кошти просто блокуються зверху.
Комітет одноголосно вирішив скерувати звернення до органу управління ПАТ «УЗ» та КМУ щодо термінового реагування та забезпечення перевезень вантажів.

Депутати також звернулись до Бюджетного комітету з проханням підтримати норму щодо продовження Митного експерименту, який є суттєвою підтримкою дорожньої галузі.

В контексті «дорожньої» теми було відзначено, що ремонтні роботи на автошляхах ведуться активно, але їх все одно не достатньо.
Зокрема, депутати підняли питання ситуації з дорогами на Маріуполь та в Сумській області. Було прийнято рішення передбачити кошти в бюджеті для цих робіт.

Інофрмація з Фейсбук-сторінки голови Комітету ВРУ з питань тарнспорту Ярослава Дубневича.