Тарас Кремінь: Закон про Дорожній фонд є революційним

Тарас Кремінь: Закон про Дорожній фонд є революційним

В ефірі Миколаївської обласної державної телерадіокомпанії народний депутат України Тарас Кремінь розповів про створення Дорожнього фонду та як це вплине на розвиток інфраструктури України та суміжних галузей господарства.

Тарас Кремінь повідомив, що на минулому пленарному тижні Верховна Рада змогла низку законів, які, на думку депутата «Народного фронту» є революційними, зокрема, закон «Про Дорожній фонд».

«В нас є величезні шанси з 2018 року отримати вже перші 50% надходжень із спецфонду, а це, в тому числі, з ввезені нафтопродукти, в тому числі – вироблені нафтопродукти, і, крім всього іншого, за рахунок тих штрафних санкцій, які будуть накладатися з тих злісних вантажоперевізників, за рахунок вагових комплексів», ‒ підкреслив Тарас Кремінь.

Він висловив своє бачення, що із 2020 року, коли вже 100% надійдуть на місця, Україна вже буде абсолютно іншою. Оскільки в умовах децентралізації дороги будуть передані на баланс місцевих органів самоврядування.

Разом з тим, Тарас Кремінь піддав критиці небажання деяких депутатів Верховної Ради плідно працювати та повідомив про ініціативу «Народного фронту» змінити календарний план і приділити більше уваги роботі над бюджетом 2017 року. Зокрема, Тарас Дмитрович висловив своє занепокоєння недостатньою роботою деяких депутатів у їх профільних комітетах, в тому числі – по питаннях фінансування професійно-технічної освіти, мінімальних заробітних плат, відновлення тих чи інших галузей.

Що стосується Дорожнього фонду Тарас Кремінь додав: «Це не один, а пакт законів під загальною назвою «Дорожній фонд». Суть його ідеї досить проста – він буде наповнюватися з трьох джерел: акциз з вироблених в Україні та ввезених нафтопродуктів та автомобілів. Крім всього іншого – це ввізне мито на нафтопродукти та автомобілі, а також штрафи за порушення вагових норм. П’ятдесят відсотків від запрацюючого Дорожнього фонду надійдуть вже у 2018 році, в 2019 – 75% і в 2020 році – 100%».

Крім всього іншого, Тарас Кремінь назвав ту кількість доріг, яка буде передана на місця. Зараз, на балансі Укравтодору є 120 тисяч кілометрів доріг, з яких, на думку народного депутата, до 2020 року залишиться до 50 тисяч, а решта – перейде на баланс органів місцевого самоврядування. При цьому з цього спецфонду органи місцевого самоврядування будуть отримувати 35 відсотків на ці дороги. Це, на думку Тараса Креміня, великі кошти, які дозволять головам місцевих рад та громад використати їх на ремонт власних доріг.

Що стосується державної стратегії розвитку автошляхів та інфраструктури України, яку нещодавно озвучив голова Верховної Ради Андрій Парубій, то Тарас Кремінь пояснив, що плануються розгортання мережі автобанів не менш як по  п’ятьом напрямкам, які зв’яжуть між собою не тільки основні транспортні артерії, а й будуть поєднувати Україну зі світом. Ці автобани не будуть проходити через населенні пункти, а будуть поєднувати найкоротшим шляхом найважливіші магістралі та основні транспорті вузли.

Депутат «Народного фронту» підкреслив, що розвиток інфраструктури надасть Україні додатковий поштовх розвитку в інших галузях, в тому числі і в освіті. Він повідомив, що на засіданні Кабінету міністрів було затверджено 19 стратегічно важливих спеціальностей для закладів профтехосвіти, де підготовка відбуватиметься за рахунок державного бюджету. Зокрема, серед цих спеціальностей є суднобудівник, що важливо для всього Півдня України та, зокрема, Миколаєва.

«Держава повертається обличчям до проблем. Вона намагається їх адекватно вирішити і підтримати ті галузі, які є бюджетоутворюючими і є стратегічно важливими. В тому числі, цей перелік буде затверджуватися кожного року», ‒ підкреслив Тарас Кремінь.

Також, що стосується профтехосвіти, Тарас Кремінь додав, що Україна має провідний аграрний сектор і, враховуючи її можливості та світові аграрні тенденції держава за власний кошт готуватиме таких спеціалістів як виноградар та бджоляр. За його словами у 2015 році Україна стала найбільшим світом експортером меду.

Повертаючись до теми транспорту, Тарас Кремінь висловив свою впевненість, що у місті Миколаєві з’явиться тролейбусна гілка до Корабельного району. Крім того, є можливість відновити діяльність суднобудівного заводу «Океан» сказав Тарас Кремінь та додав: «Я вірю в його зорю так само, як і в долю інших суднобудівних підприємств, по відношенню до яких, так само, відбуваються непрості процеси».