Вадим Підберезняк: Нинішній міністр інфраструктури – людина, яка тримає слово

Вадим Підберезняк: Нинішній міністр інфраструктури – людина, яка тримає слово

Народний депутат України Вадим Підберезняк повідомив що мав результативну зустріч з міністром інфраструктури Володимиром Омеляном з питання ремонту траси Н 11. Було досягнуто домовленості, щодо кінця поточного року  дорогу обов’язково відремонтують. Вадим Підберезняк запевнив, що візьме ситуацію по ремонту цієї траси під свій особистий контроль.

Вадим Підберезняк одразу прокоментував результат робочої зустрічі з міністром інфраструктури Володимиром Омеляном на своїй сторінці у Фейсбуці. У повідомленні йшлося, що за попередньою інформацією ремонтні роботи розпочнуться з другої половини серпня, а за якістю проведення робіт будуть спостерігати фахівці та залучені представники громадськості та місцевої влади. Розкриті технічні особливості ремонту.

 «Только что встречался с министром инфраструктуры Владимиром Омеляном по вопросу многострадальной трассы Н 11. По результатам хочу сообщить что начало работ намечено с середины августа. За качеством проведения работ будут следить группа специалистов, с привлечением общественности и представителей местных громад. Полностью окончание работ должно быть до конца года. Однозначно будет ремонтироваться не только покрытие, но и основание. Ключ к сохранению дороги в строгом контроле нагрузки на покрытие. Справедливости ради хочу отметить что мининфраструктуры провело большой объём работы в подготовке. Т.е. планирование, проектирование, финальное, согласование всех нюансов с Минфин, подготовка и проведение конкурса подрядчика и многое другое. Так что уверен, что Н 11 будет в порядке».

Після цього він розкрив подробиці зустрічі та запланованих дій. «Ми тримаємо цю ситуацію на контролі. Я особисто спілкувався з міністром на цю тему. Тому є впевненість, що до кінця року вся траса Н 11 буде відремонтована», – пояснив Вадим Підберезняк.

На тих ділянках, де збереглося верхнє покриття, але є ушкодження та ями – буде відремонтоване верхнє покриття. Ділянки з більшою руйнацією будуть відремонтовані більш ретельно. Головне, щоб по дорогах можна було їздити. Таким чином до нового року встигнуть зробити всю трасу.

Вадим Підберезняк додав, що необхідно контролювати якість як звичайних ремонтних робіт, так і капітальних.

Крім того, він підкреслив, що у України є всі можливості бути процвітаючою країною: «Ми розвинута аграрна країна і нам потрібно транспортувати продукцію, в тому числі до морських портів. Разом з тим, ми промислова країна, яка здатна виробляти високоякісну продукцію, але нам потрібні якісні дороги Не слід забувати, що Україна може бути ключовою транзитною країною, забезпечуючи нам процвітання. Для цього всього нам потрібні нормальні дороги».

Далі Вадим Підберезняк навів приклад Сполучених Штатів, які виходили з Великої депресії починаючи з масштабного шляхового будівництва. В наслідок – були створені робочі місця, пожвавилася торгівля і транспорт, зарухалася вся економіка.

Він нагадав, що Миколаїв, у багато чому, портове місто, куди у літню спеку стікається багато перевантажених вантажівок з різних областей та розбивають наші дороги. Тому потрібно звернути особливу увагу на стан наших доріг, щоб перевалка вантажів могла вестися більш оперативно.

Депутат «Народного фронту» наголосив, що в контексті ремонту та будівництву доріг на найближче майбутнє фракція у Верховній Раді наполягає на прийняті закону о спецконфіскацію грошей, вкрадених Януковичем. З більш ніж 40 мільярдів гривень – 10 мають піти на оборону,  2 мільярди пустити на допомогу областям, 18 – на підвищення заробітних плат бюджетникам та 10 мільярдів гривень – на ремонт та будівництво доріг. На жаль, через популістські політичні спекуляції деякі політичні сили у парламенті – блокують прийняття такого важливого законопроекту.

На підбиття підсумків щодо ситуації з дорогами Вадим Підберезняк висловив своє задоволення діяльністю нинішнього міністра інфраструктури Володимира Омеляна, який залучає іноземних інвесторів та іноземних підрядників на конкурсних засадах для ремонту та будівництва доріг в Україні. Іноземні інвестори та підрядники стануть гарантією якості проведення робіт.