Тарас Кремінь: Потужне транспортне лобі – це загроза нашим дорогам

Тарас Кремінь: Потужне транспортне лобі – це загроза нашим дорогам

В ефірі телеканалу «Еспресо» Тарас Кремінь відповів на запитання ведучих стосовно стану та ситуації навколо українських доріг, чому це питання не вирішувалося раніше і як воно має вирішуватися. Запитання, перш за все стосувалися поданих законопроектів про штрафування за перевантаження транспортних засобів.

«Протягом останніх років було надзвичайно потужне транспортне лобі яке блокувало елементарне винесення відповідних змін у Закон України «Про автомобільні дороги» тощо до Верховної ради України. Це я можу розповісти абсолютно відповідально в 2014 і в 2015 році такі випадки траплялися. Але минулого тижня ми разом із Максимом Бурбаком, головою нашої фракції «Народного фронту», та кількома колегами від нашої політичної сили зареєстрували два законопроекти – це 4660 та 4661», – розповів Тарас Кремінь.

«Перший, в свою чергу, передбачає перекласти відповідальність за перевантаж не тільки на перевізника, а й на власника транспортного засобу, і компанію, яка завантажує. Шістдесят першим законопроектом ми пропонуємо збільшити штрафні санкції по відношенню до тих осіб, до тих компаній, які, власне, перевантажують», – додав народний депутат.

Він повідомив, що з минулої п’ятниці Укртрансбезпека встановила вагові комплекси на півдні України. Взагалі в державі працює 17 таких комплексів, хоча, як відмітив нардеп, це мінімальна кількість і потрібно їх збільшувати у п’ятеро.

«За ці три дні було зібрано мільйони гривень, які пішли у загальний фонд державного бюджету України. В той же час є проблеми і, я, навіть можу сказати із чим: по Миколаївській області, яку я маю честь представляти, на шість напрямків – один ваговий комплекс. Аналогічна у нас ситуація по Одеській області, по Херсонській області», – сказав Тарас Кремінь та пояснив, що з наближенням сезону збору врожаю ці напрями будуть забиті транспортом, що йде до морських портів півдня.

Тарас Кремінь на Еспресо1«Власне сьогодні у нас в Миколаївщині зношеність доріг близько 80 відсотків. Доріг, майже не залишилося, одні напрямки. І це я можу сказати про траси державного значення. Тому, власне, упорядкування за допомогою законодавства, а якщо і надалі зал буде блокувати постановку таких питань – ми будемо вимагати від прем’єр-міністра про внесення відповідних змін постановою засіданні Уряду»

Також Тарас Кремінь розповів скільки потрібно грошей на ремонт доріг, зокрема, у Миколаївській області і що штрафування порушників допоможе компенсувати ці витрати.

Щодо спроб блокування вагових комплексів  в Одеській, Миколаївській та Херсонській областях то Тарас Кремінь пояснив, що у усіх випадках вони є одними й тими самими людьми: перевізниками і власниками. Миколаївські нардепи направили спільні заяви до міністра внутрішніх справ, міністра інфраструктури та Генерального прокурора щодо цих недобросовісних перевізників.

На запитання ведучої програми, чи відчуває гість студії лобі перевізників у парламенті – Тарас Кремінь відповів: «Однозначно! Ми вчора намагалися поставити на порядок денний тільки ці два законопроекти. Дві політичні сили, які не дали свої голоси – це була партія Тимошенко, а також партія «Самопоміч». Вони, чомусь, почали нервувати, але розмова йшла, власне, тільки про порядок денний»

Також, Тарас Кремінь повідомив, щоб поліпшити розуміння у парламенті – ці два законопроекти будуть розглядатися на транспортному комітеті. Та висловив сподівання на підтримку колег та винесення їй на наступний день у сесійну залу.

Депутат «Народного фронту» вказав, що ці законопроекти взяті за основу з європейських. «Це своєрідна копія кращого європейського досвіду. Тому в Європі є дороги, а в Україні ми тільки бачимо нарікання на їхню якість. Дороги є там, де їх бережуть, де їх не руйнують, де є дисципліновані перевізники, є дисципліновані власник компаній, де є стивидорні компанії, які свідомо відповідають за якість доріг», – наголосив Тарас Кремінь.

http://espreso.tv/video/48639