Депутатами «Народного фронту» зареєстровані законопроекти на захист доріг України

Депутатами «Народного фронту» зареєстровані законопроекти на захист доріг України

Народні депутати України Максим Бурбак, Тарас Кремінь, Ігор Бриченко, Вадим Підберезняк, Віталій Корчик, Михайло Хміль та Ігор Васюник (фракція «Народний фронт») зареєстрували два важливих для захисту доріг країни законопроекти. Це законопроект № 4660 “Проект Закону про внесення змін до Закону України “Про автомобільний транспорт” (щодо дотримання вагових або габаритних норм та/або умов, визначених у дозволі на участь у дорожньому русі)” та № 4661 “Проект Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо посилення контролю за безпекою автомобільних перевезень вантажів і відповідальності за порушення правил дорожнього руху”.

«Це дуже важливі законопроекти, які, нарешті покладуть край безвладдю, корупції та безвідповідальності в цій сфері. Захистимо українські дороги разом!», – висловився Тарас Кремінь.

Другий народний депутат від Миколаївщини Ігор Бриченко також прокоментував цю законотворчу ініціативу на своїй сторінці у Фейсбуці. Він на наочному прикладі охарактеризував стан проблем у сфері автошляхів:

«Сьогодні, повертаючись із Києва на Миколаївщину, на ділянці траси «Київ – Одеса» я побачив із Тарасом Кремінем «цікаві речі» – сумнозвісні автопотяги, що, за наявною інформацією, належать приватному кіровоградському перевізнику Г.Шевченку (ФОП Шевченко); вони неодноразово курсували Миколаївщиною, розбиваючи дороги як державного, так і місцевого значення. Я пригадую, що саме ці дорожні кіллери були поміченими і в Новому Бузі, і в Казанці, і в Миколаєві. Тоді «ручні» активісти погрожували всім і вся, але такі та аналогічні вантажівки чомусь пропускали. До речі, подібна катастрофічна ситуація і в сусідніх областях, де захищають автоперевізників штатні «борці» за справедливість».

«З огляду на критичний стан українських доріг, недисциплінованих перевізників, які роками знищують транспортну інфраструктуру, власників компаній, які всупереч нормам перевантажують транспорт, а також зернові компанії, які такий надмірний вантаж приймають, разом із колегами з МДО “Миколаївщина” сьогодні звернулися до Генерального прокурора України Юрія Луценка, Міністра внутрішніх справ Арсена Авакова, Міністра інфраструктури України Володимира Омеляна перевірити діяльність згаданого перевізника, вжити відповідних заходів реагування на дії аналогічних учасників дорожнього руху з метою недопущення руйнування доріг, які, дякуючи мудрим законодавчим ініціативам, почали ремонтувати й будувати», – додав Ігор Бриченко.

Ініціатором законодавчого врегулювання стану автошляхів виступив народний депутат Вадим Підберезняк, який ще у лютому цього року презентував основні елементи цих законопроектів. Розкриваючи сутність законодавчої ініціативи, Вадим Підберезняк підкреслював, що закон має враховувати відповідальність і тих, хто ремонтує шляхи, і виділення коштів, і тих, хто ці шляхи експлуатує. Йдеться про узаконення вагових комплексів, регулювання їх роботи, куди надходитимуть кошти та інше. Він ще раз нагадав, що припустиме навантаження на дороги до 22 тон, але запас міцності сягає до 36 тон.

«Хочу зазначити, що вміти знайти гроші, заробити, витратити їх грамото на ремонт та будівництво доріг – це одне завдання. Але інше завдання – думати, як ефективно ці шляхи використовувати та зберегти. Тому я вважаю, що відповідальність за користування шляхами, за їх стан – має бути солідарною для всіх учасників використання дорожнього покриття.  Мова йде про тих, хто ремонтує дороги, і про тих, хто їх використовує», — сказав народний депутат.

Тепер, в процесі розробки законопроекту до роботи над ним залучилися інші народні депутати. Таким чином він став колективною творчістю депутатів «Народного фронту». Як зазначив Вадим Підберезняк, що зареєструвавши ці законопроекти, він виконав свою обіцянку перед мешканцями Миколаївщини повністю змінити ситуацію навколо стану доріг. Розпочато зміни у системі автошляхів для всієї України.