Вадим Підберезняк в Березанці презентував головні елементи свого законопроекту по ремонту та збереженню автошляхів

Вадим Підберезняк в Березанці презентував головні елементи свого законопроекту по ремонту та збереженню автошляхів

Голова Миколаївської обласної організації партії «Народний фронт» Вадим Підберезняк здійснив в робочу поїздку до Березанського району. Він зустрівся з головою Березанської райадміністрації Володимиром Требухою та активом місцевого «Народного фронту».

Вадим Підберезняк поспілкувався з однопартійцями, поцікавився політичною ситуацією та станом справ у районі. Також він розповів про плани громадської роботи та свою депутатську діяльність у Верховній Раді. Зокрема, Вадим Іванович торкнувся питання стану доріг, які і у Березанському районі не у найкращому вигляді. Він розповів про свою законодавчу ініціативу щодо виділення коштів на ремонт шляхів, а головне – на запобігання їх руйнації перевантаженими машинами.

Він пояснив,  що нинішня ситуація з перевантаженням вантажних автомобілів дуже небезпечна. За нормами, які він привів, максимальне навантаження для доріг 22 тони, а зараз возять – 60, а це, приблизно, 2 залізничні вагони в одній фурі.

«В цьому законопроекті ідея наступна. Всі учасники дорожнього руху: і ті, то їздить, і ті, хто обслуговує – повинні нести солідарну відповідальність. Те, що ми сьогодні сплачуємо у вигляді податків – це ми сплачуємо, виключно, в межах існуючих норм, тобто, до 22 тон. Все, що більше того – мають платити ті, хто ці шляхи руйнує.

Відповідно має бути. Перше – система контролю за вагою. Друге, якщо ти везеш з перевантаженням та руйнуєшь ці шляхи – будь готовим, що тебе за це покарають і ти, відповідно, у вигляді штрафів або пені маєш сплачувати на відновлення цих доріг. Третє, щоб ці дороги щось витримували – повинні бути якісь рамки навантаження. Тобто, більше 22 тон до 36 – 40, що дороги можуть витримати, більш менш, безболісно – адміністративний штраф. Чим більше перевантаження – тим більше ти платиш. Але все, що більше того, то маєш бути готовим до того, що в  тебе: А – конфіскують техніку, Б – власника фірми-перевізника залучать до кримінальної відповідальності», – пояснив народний депутат.

Далі Вадим Підберезняк підкреслив, що ті кошти, які будуть збиратися у вигляді штрафів мають залишатися у місцевому бюджеті і йти на ремонт, у першу чергу, місцевих доріг. Цей крок продиктований тим, що в бюджеті на цю категорію шляхів грошей завжди не вистачає. «Ми не просимо у бюджету а ні копійки, а за рахунок тих, хто гробить наші дороги, будемо відновлювати шляхи місцевого значення»,  – підкреслив він.

Вадим Підберезняк для прозорості використання цих коштів запропонував створити наглядову раду за участю депутатів всіх рівнів та громадських активістів. Також народний депутат висловив своє бачення у підборі виконавців дорожніх робіт:

«Я не прибічник нинішніх тендерів, де головним критерієм є низька вартість. Низька вартість часто свідчить про низьку якість. Ми маємо зберегти розумний баланс: ціна – якість».