Вадим Підберезняк вимагає посилення кримінальної відповідальності для власників компаній-важкоперевізників

Вадим Підберезняк вимагає посилення кримінальної відповідальності для власників компаній-важкоперевізників

29 січня 2016 року у стінах Верховної ради України відбувся брифінг Міжфракційного об’єднання «Миколаївщина» на тему стану доріг у Миколаївській області. У ньому взяли участь депутати «Народного фронту» Тарас Кремінь та Вадим Підберезняк, від БПП – Юлій Мамчур та Борис Козир.

Тарас Кремінь

«Доброго дня, шановні українці! Тарас Кремінь «Народний фронт». Ми сьогодні вшановуємо пам’ять героїв Крут, славетних хлопців-козаків. Які зупинили агресію у 18 році ціною свого власного життя. І сьогодні аналогічна ситуація на Сході України, коли десятки тисяч наших земляків стоять и боронять нашу безпеку, мир на українській території.

В той же час, нам, народним депутатам, і, напевно, всім територіальним громадам, і Миколаївської області і Півня України, і в цілому всієї нашої держави, звичайно, треба подбати про відновлення тієї інфраструктури, яка в продовж багатьох років руйнувалася. З одного боку, через недостатню якість фінансування, недостатню якість самих робіт, а також, звичайно, через надмірну експлуатацію.

Хочу сказати, що стан автомобільних доріг у Миколаївській області – вкрай критичний. Якщо загалом по України стан зношеності досягає 80%, то на території Миколаївської області – ця цифра виглядає дещо по іншому.

Якщо 19%, а це близько 1000 кілометрів – це повна зношеність наших автомобільних шляхів. 12%, це 550 кілометрів – це часткова зношеність. Незадовільний стан доріг – це 3 тисячі кілометрів. І ці шляхи, звичайно, сьогодні потребують колосальних інвестицій. І ми будемо наполягати на тому, щоб були внесені зміни до державного бюджету на 2016 рік, розуміючи те, що місцеві бюджети наших міст, районів та, звичайно, обласний бюджет цього року буде значно змінено за рахунок співфінансування місцевими громадами.

В той же час, треба розуміти іншу сторону цієї медалі. Бо разом із тим, як зношуються дороги – збільшуються такі показники як: Миколаївщина за результатами 2015 року перемолотила рекордну кількість врожаю. Це близько 3 мільйонів тон. З іншого боку, наші порти, які входять до п’ятірки найкращих, це Миколаївський морський торгівельний порт, Спецморпорт «Октябрськ». Вони перевалили цього року близько 25 мільйонів тон. Я вже не говорю за лідируючі позиції в інших галузях, які допомагають збільшувати та наповнювати і місцеві бюджети та державний бюджет України.

Тому, коли сьогодні плануються проекти і ми пройшли їх попередній розгляд в Укравтодорі, ми повинні спільно підтримати ті проекти, які допоможуть збільшити інфраструктуру Півдня України та держави в цілому. Це виділення додаткових коштів за рахунок грантового співфінансування Світового банку. Водночас треба розраховувати і на належне фінансування з боку державного бюджету – це траса Н-11, Н-14 тощо. Які поєднують нас із Кіровоградом, які поєднують нас із Західною Україною, які поєднують нас із Півднем, з Херсонщиною.

Тому ми будемо вимагати від нашого міжфракційного об’єднання «Миколаївщина» перегляду фінансування і виділення додаткових коштів на відновлення нашої інфраструктури.»

 

Вадим Підберезняк

«Доброго дня, шановні друзі! Вадим Підберезняк.

27 січня народні депутати України від Миколаївщини, а саме Олександр Жолобецький, Тарас Кремінь, Ігор Бриченко та Вадим Підберезняк в Укравтодорі, разом з Миколаївською делегацією доповідали про стан доріг у Миколаївській області.

Робоча, яка засідала в Укравтодорі, впевнилася у тому, що стан доріг – катастрофічний. І, зважаючи на те, що Миколаївська область є ключовим елементом серед транспортних шляхів і той стан доріг, який на сьогоднішній день там є потребує дуже великих коштів. Але, як ми домовилися з робочою групою: ніякий ремонт, ніякі дороги не витримають тих навантажень, які сьогодні перевозять вагковаговики.

Тому на сьогоднішній день необхідно ввести жорсткий контроль за вагою вантажних машин. А також я буду ініціювати введення кримінальної відповідальності за перевантаження машин, які перевозять важкі вантажі. Для того, щоб зберегти те, що досталося нам від попередніх поколінь, те що здобували наші батьки і те, що б ми могли передати нашим дітям. Дякую.»