Анатолій Катрич: Ми вводимо нову форму роботи із зверненням громадян

Приймальня19 лютого в Миколаєві була відкрита громадська приймальня депутата обласної ради Анатолія Катрича.

«Це спільна ініціатива наших колег депутатів обласної ради з «Народного фронту». Наша політична сила йшла на парламентські вибори з програмою боротьби з корупцією. Щоб її викоренити ми застосовуємо новий підхід до роботи зі зверненнями громадян. Створюється єдина інформаційна система, де реєструються звернення людей, що дає можливість одразу відслідковувати дію того чи іншого чиновника по цій справі та не чекати 10 днів чи місяць для розгляду. На підставі діяльності того чи іншого чиновника ми можемо розглядати його компетентність та здатність чесно працювати. На підставі цих даних ми можемо ініціювати люстрацію тих чи інших чиновників», – так пояснив мету та особливість функціонування громадської приймальні Анатолій Катрич.

Катрич та ПідберезнякВін додав, що дана система реєстрації звернень розрахована на всі рівні взаємодії із владою: чи то районний, чи то міський, чи то обласний, навіть до рівня Верховної Ради, якщо в цьому буде потреба. Головне, допомогти людині знайти правильний шлях вирішення його питання. Анатолій Катрич показав вже отриманні та зареєстровані звернення громадян та розповів, що зараз безпосередньо займається питанням незаконного видобутку піску, що громадяни посилаються на бездіяльність екологічної прокуратури. Також зараз в опрацюванні низка «кричущих» питань, це діяльність ЖКГ, соціального захисту і так далі.

Депутат Миколаївської обласної ради Вадим Підберезняк, що долучився до створення цієї приймальні підтримав свого колегу. «Відкриття цієї приймальні, по-перше, допоможе ефективному вирішенню проблем у наш важкий час. По-друге, в нас завдання забезпечити максимальний контроль влади за яким ми, в тому числі, відповідаємо. Через це ми будемо докладати максимум зусиль щоб нашим людям жилось, хоч, трохи краще. Відкриття цієї приймальні нашого колеги-депутата є сигналом того, що депутати працюють, відповідають за ті повноваження. Окрім того, якщо ти взяв на себе цю нелегку ношу – бути депутатом, при всьому статусі, що здається великим, незважаючи, що це все на громадських засадах. Якщо ти взяв на себе цю ношу, бути депутатом – необхідно ним бути. Необхідно відробляти всі взяті на себе зобов’язання, не зважаючи на те, якого рівня ти є депутат», – сказав Вадим Підберезняк.

«Із веденням ось такої системи комунікації, яку запропонував Анатолій Петрович, ми можемо замкнути у єдине всі суспільні приймальні. Зможемо, з одного боку, максимально ефективно контролювати та відпрацьовувати всі звернення громадян, а з іншого боку, вести перелік кількості та якості відпрацювання цих звернень. Наприклад, якщо до районного депутата звернувся житель того чи іншого села з питанням, яке не може вирішити районний депутат, то він зможе вирішити цю проблему за допомогою депутатів вищого рівня. Тому система комунікації дуже важлива, щоб ми могли на всіх рівнях людям допомагати», –  підкреслив голова Миколаївської обласної організації «Народного фронту» Вадим Підберезняк.

Вадим Підберезняк відзначає, що звертаються люди з широким колом проблем, але, буває таке, що люди приходять до депутатів по допомогу, але самі нічого ще для вирішення свого питання не робили. Тому працівникам приймальні доводиться ще навчати людей, як їм працювати зі своїми проблемами, а коли їм не вдається – включаються депутати і намагаються їм ефективно допомогти.

Працює юристАнатолій Катрич також розповів, що у приймальні на постійній основі працюють два юриста з вищою освітою та беруть участь у роботі волонтери на громадських засадах.

Приміщення, куди можуть приходити жителі області, розташоване за адресою вул. Фалєєвська, 91, район Привокзальної площі. Часи роботи з 9 до 16 по буднях; телефон 76-77-12.

Надсилати звернення можна за електронною адресою: qpkatrychanatolij@gmail.com

Зареєстровані звернення
Зареєстровані звернення
Вдячні відвідувачі приносять ікони
Вдячні відвідувачі приносять ікони